onlyCROATIA Facebook onlyCROATIA Youtube onlyCROATIA Instagram

onlyCroatia.com - Travel news and infos

Bicikliranje Ćirinom prugom

23.04.2017. | Local Destinations
Dok pijem poslijepodnevnu kavu na sarajevskom aerodromu isčekujem dolazak ekipe iz Belgije.
Skupa s Alexandrom, Marcom i Yves odlazim u laganu šetnju Barščaršijom gdje jedemo čuvene sarajevske ćevape, te nakon večere odlazimo u Mostar.

Prelijepo subotnje jutro u gradu na Neretvi bilo je kao stvoreno za bicikliranje, stoga odlazimo na vožnju Ćirinom prugom. Krenuvši od Starog mosta posjetili smo vrelo Blagaj te dolinom Neretve nastavili prema Počitelju. Nakon obilaska starina i znamenitosti stižemo do drevnog spomenika Mogorjelo koji je naša završna destinacija tog dana.

Na Uskršnje jutro vladala je prava blagdanska atmosfera za doručkom nakon kojeg nastavljamo naše putovanje. Dan smo počeli posjetom špilji Vjetrenica koja nas je ostavila zadivljenima svojoj nevjerojatnom ljepotom. Putem od Zavale prolazimo netaknutim hercegovačkim krajolikom i stižemo do Ivanice s koje se pruža zadivljujući pogled na Dubrovnik i okolicu, prizor od kojeg zaista zastaje dah. Odlazimo na ručak i počinjemo s pakiranjem za povratak. Tijekom vožnje Yves mi se požalio kako su ljubomorni na njihove prijatelje koji dolaze naredni tjedan u Dubrovnik na sedmodnevnu vožnju Ćirinom prugom.

Prije polijetanja aviona zaustavili smo se na večeri u Jablanici i kušali nadaleko poznatu janjetinu. Imali smo problemčić s Alexandrom koja je vegetarijanka, ali smo pronašli zgodno rješenje, te je večerala lokalni specijalitet, pitu zeljanicu.

BIKE savjet:
Biciklistička ekskurzija za ljubitelje prirode i povijesti

Praktični savjet:
Srednje zahtjevne staze pogodne rekreativcima, preporučujem vožnju u proljeće te početak ili kraj ljeta